Dan före dan före dopparedan

Idag har jag haft en fullspäckad jul- dag (inte juldag utan julig dag om ni fattar haha). Imorse gjorde jag visserligen inte supermycket, åt frukost, målade juliga naglar och fixade mig. Sedan drog mamma, pappa och tuva till kärrtorp för att delta i manifestationen mot nazism. Ni kanske har hört talas om det som hände förra veckan? Helt sjukt att folk kan ha sådana åsikter! I alla fall så kunde inte jag följa med då jag kl 1 skulle stå vid o centrum och sälja (eller mer kränga..) lussekatter, glögg och pepparkakor. Kan väl inte direkt säga att det gick bra, men några tanter charmade vi (jag och tre andra tjejer från min klass, det var till klassresan) i alla fall haha. Sedan vid 4 (ja vi förförs i tre timmar !! Var en isbit efter det, och gud vad det blåste haha) drog jag vidare till grannarna på lite fika (satt som vanligt och kollade på haha)och nu har vi precis pyntat granen och ska väl snart äta middag. Sedan blir det träning. Känner att halva inlägget var paranteser men yolo. Hoppas ni orkade läsa allt. Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du? snälla behöver tips

2013-12-23 @ 00:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback