Godmorgon

Satt igår på julafton och beställde en blogg.se synas, ni vet så man syns för alla medlemmar. Hade sparat ett tag och hade därför sjukt med poäng. Vad gör jag? Beställer en för idag, juldagen, klockan 18.20 (tror jag) för 11 tusen av mina 23 tusen poäng. Jo men nej jag är inte alls sur på mig själv, haha. Ingen kommer se den, alla kommer äta julmiddag två då haha. Aja aja gort är gjort. 
 
Men verkligen välkommen hit till dig som har tråtsat traditioner och andvänder datorn. Du är just nu världens bästa i mina ögon haha. Hoppas du gillar min blogg i alla fall och bestämmer dig för att stanna. Ett tips för att komma ihåg min blogg kan vara att: 
 
följa den på bloglovin här
följa mig på instagram här 
eller spara den som ett bokmärke. 
 
GOD FORTSÄTTNING PÅ ER 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback