shortest horror story: monday

 
Idag har jag haft två stora matteprov som alla i 7an på vår skola gör och jag är så glad att det är över haha. Pluggade ju som sagt igår och skulle väl säga att det gick helt okej. Men vi får väl se senare haha när det kommer upp. Nu sitter jag i alla fall hemma med some food, hittade dessa bilder från vsfs och längtar nu ännu mer till den 10nde då det går i usa (kommer säkert upp på nätet innan den 25)! Såg bilderna och det för ganska länge sedan men eftersom verkligen alla bloggade om det så tänkte jag att jag inte skulle det men det gick ju inte så bra haha. Ovanför har ni nog utan tvekan världens vackraste människor! 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Men sno mitt citat då... ;(

2013-12-05 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback