läxor, läxor och mera läxor

Har sjukt mycket läxor i skolan just nu vilket inte är så kul, det tar ju typ hela min fritid plus att jag ska ha kulturkvart imorgon som också tar tid. Det som känns bittrast är att jag faktiskt inte tycker att det är viktigt att veta om det heter högerförmak eller inte men aja det är bara att göra läxorna. (högerförmak är en del av hjärtat). Det här betyder att bloggningen kanske inte är på topp, men tyvärr kan jag inte ändra det ♡

Bild från imorse innan jag gick till skolan


Kommentarer
Postat av: liva

själv har vi sportlov mwihihi <3

Svar: grattis, haha :) <3
Frida Wennerfors

2013-02-19 @ 22:14:00
Postat av: Nikki's fotoblogg

Stackare!
Vi har lov nu och jag fyller år imorgon,toppen!

Svar: gud va kul, GRATTIS :D <3
Frida Wennerfors

2013-02-20 @ 10:20:44
URL: http://www.girlcanon.blogg.se
Postat av: SofieE

Hejsan! fin blogg, är allt bra med dig? :D

Svar: Tack , ah
Frida Wennerfors

2013-02-20 @ 14:23:16
URL: http://sofieeengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback