❥ TIPS PÅ BRA PRODUKTER

 
Hade lite tråkigt så tog och gjorde en video, tänkte att jag kunde tipsa om några bra produkter. Innan du skickar iväg en hat kommentar : det är inte lätt att få allt bra utan att det känns stelt när man sitter själv i ett rum med datorn. Ja jag vet att jag låter som en säljare men ja ni brukar vilja ha videos så tja här har ni en! Haha. Kommentera gjärna om du har någon idé på vad jag kan video blogga om. Enjoy ♡
 
En liten guldstjärna om du orkade med hela filmen, nej men haha var inte meningen att den skulle bli så lång :D

Kommentarer
Postat av: liva

åh söta!
säkert jättebra produkter, hihi <3

Svar: du är söt, puss <3
Frida Wennerfors

2013-01-27 @ 18:52:40
URL: http://liivaas.blogg.se/
Postat av: Heeeeej!

Du är supersöt!
Har du fler grejer från the body shop? Isåfall skulle du kunna göra en video när du visar dem?
Kraaam!

Svar: Tack, skriv gärna vem du är ;) Det var en bra idé , tack :)
Frida Wennerfors

2013-01-27 @ 19:06:49
Postat av: Jenny

Jätte bra video! Kan du inte lägga upp bilder och namn samt var man kan köpa dom?

Svar: Tack , kanske det! Body shop grejerna kan man köpa på the body shop (lol) och hår grejen (uniq one) finns på typ hårsalonger och sådana affärer och lipbalsamet tror jag finns på typ apoteket. Tack för att du tyckte till :)
Frida Wennerfors

2013-01-27 @ 19:44:39
Postat av: Astrid

Jättesöt du är! Har uniq One (stavning) DEN ÄR JÄTTEBRA<3334

Svar: Du är jättesöt! JAG VET SÅ ...... BRA! <333333
Frida Wennerfors

2013-01-28 @ 17:39:45
Postat av: Isabella

Herregud sp söt du är Frida! ❤

Svar: Tack, men du är ju super söt Isabella! ❤
Frida Wennerfors

2013-01-28 @ 18:05:32
URL: http://isabellalinahallgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback