I över morgon

..Kommer codys skiva på itunes och jag lääääängtar så sjukt! Är en stolt simpsonizer och en av codys angels (finns två namn hehe) fastän ingen annan jag vet är det... Aja han är bäst punkt. Och det kan nog bli mer av honom nu i bloggen (ta det luuuuugnt kommer inte bli en fanblogg) med typ hans videos och såå. Fler i Sverige måste gilla honom. Så att han kommer hit, haha. Största önskan just nu! Förutom att ha morfar och farfar bredvid mig. <3

Idag har jag bara tagit det lugnt och solat med en bra tidning, tränat och typ solat mer haha. Skönt med lugna dagar!

Här får ni en liten sneak peak på vad jag köpte i Tyskland. Video kommer om någon dag. Hoppas ni hade en bra dag, kram 💘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback