PACKA STÄDA TRÄNA

Ungefär vad jag har gjort senaste tiden. Ska ju till Gotland så packar därför. Är taggad fast dock så har de vuxna bestämt en regel vilket är att man endast får använda teknik varannan dag. Och efterrätt/ glass osv varannan dag. What?! Aja gick inte att överklaga men är ju såklart sur. Får se hur allt blir..

Igår sprang jag 1 mil för första gången. (!!) Är riktigt nöjd för att jag orkade det. Vi var nämligen och sprang varv i skogen, och så fick jag ju då för mig att jag inte skulle springa "bara" 7,5. Så tog ett till varv. Hahah. Är konstigt bog inte så trött i musklerna idag men det kommer väl. Sedan behövde jag skynda så sjukt för att vi skulle över till några kompisar. Kaoz

Håller fortfarande på med mitt rum. Så tråkigt att gå igenom skräpsaker haha. Men måste göras

Bildbrist så kör på en gammal


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snygg bild :)

2013-08-08 @ 10:20:23
URL: http://onlyisabellee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback