4 SANNINGAR OM MIG

När jag var liten började jag skratta bara någon sa bananskal. Var jag galen är var jag galen? Haha
 
Jag har inte sätt någon av Twilight filmerna.. Håller på och läsa tvåan just nu. Vågar inte se dem, är rädd att de ska vara skitdåliga i jämförelse med böckerna haha.
 
Jag äter granola (en musli) hela tiden, godare än godast! Äter det just nu...
 
Jag blir snart galen haha. Ser en design i huvet men kan lixom inte fixa det haha. Men så ni vet så är det på väg. Hehe
 
 Jag skriver ... och ! lite för ofta. Haha
 
När jag skriver texter i skolan får jag ofta hejda mig för att inte skriva en smiley. :D
 

Kommentarer
Postat av:

Hur gör du din bloggdesign? Kan du visa noggrant i en webblogg? :)

2013-03-21 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback