BEKÄNNELSER

 
Jag hatar hatar hatar ägg, enda undantaget är äggröra. Men allt annat är ush och fy. Haha avskyr doften. (fattar inte att jag överlevde idag)
Jag älskar annanasjuice och granola (healthy you know, haha klassen fattar)
Jag har inte ätit kaviar eller leverpastej sedan jag var 8, haha. Kommer nog aldrig äta det igen heller. Hehe.
Varje gång jag fotar mig själv måste jag i slutet av en "tagning" innan jag kollar bilderna göra en sjukt ful grimas. Sedan kan jag fortsätta och ta fler bilder. Haha ?!
Jag ska gifta mig med Anton Ewald punkt
Mitt "peddo smile" är världsbäst, haha ni skulle bara se.
Jag byter favoritlåt varje dag, då jag spelar sönder låten under en dag. Haha typical me.
Just nu mår jag sjukt illa, då jag ätit typ 5 kg godis... Måste träna imorgon haha.
Mina kompisar mobbar mig för att jag fått A i ett ämne. I am the queen of english, haha.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha gulligt att du kopierar rakt av från typ bianca gonzalez & amdreaviktorias bloggar...Varför kopiera rakt av istället för att göra något eget?

Svar: för att jag skriver bekännelser. Haha vad gullig DU är som tror att de är de ända i världens som får göra det och som var först med det. Jag har skrivit bekännelser sedan jag började blogga.
Frida Wennerfors

2013-03-31 @ 06:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback