snygga koftor / tack

Såg att Andrea hade postat fanbilden jag skickade till henne, och jag kan inte tro att det är sant. Det trodde jag verligen inte är helt överaskad. Haha. Tack så mycket Andrea och välkommen hit nya läsare hoppas verkligen att ni vill stanna. Om ni gillar det ni ser kan ni så gärna följa mig på bloglovin här.
 
 
(de ser snyggare ut på och är även fina öppna) Har gått och blivit lite kär i de här koftorna så fina och enkla. Frågan är ju dock färg. Jag velar mellan 1:an och 2:an men vet inte riktigt. Ska åka och kolla på de i verkligheten också man vet ju aldrig hur de är annars. Vad tycker ni om de? ♡ De är från esprit.

Kommentarer
Postat av: jenny

vart kommer dom från? svara gärna i ett inlägg :)

Svar: oj, glömde bort. Står i inlägget nu! :)
Frida Wennerfors

2013-03-16 @ 17:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback