I love

 
Jag älskar:
Te i määängder. Just nu missbrukar jag ett grönt ingefära te. 
När man sitter på en no/ma lektion och är lite små lost och så helt plötsligt så fattar man typ allt. Varför det blev så som läraren gjorde osv. Bästa skänslan haha. 
När julkalender börjar gå på tv igen, jag har inte kollat på något år men då vet man att det snart är jul. 
När folk ger en en komplimang helt oförberett. Finaste som finns! 
När ens favorit låt kommer på radion och man bara sitter där och lever sig in i den som om det vore film haha. Standard. 
När man hittar sin favorit tröja/ sko/ osv på rea hörnan. Bara att slå till då! Haha. 
The body shops hudvårdsprodukter, känns så underbart att inga människor eller djur tagit skada bara för att jag ska kunna njuta. 
Mode/stil och skulle mer än gärna vilja jobba med det i framtiden. 
Att sjunga, when words fail music speaks. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback