q & a

Vad har du för typsnitt i din header? 
Signercia heter det och hittas på dafont.com! :) 
 
Kan du snälla göra en roomtour video? Skulle vara så kul att se hela ditt rum :D
Åh mitt rum är kaos haha men kan göra det när jag är mer nöjd eller vad man ska säga. Vi håller nämligen på och små fixar mitt rum!
 
Kan du visa dina födelsedags presenter i en video? 
Visade de ju för ganska länge sedan i ett inlägg haha, men kanske kan fixa med julklappar istället! 
 
Kan du visa hur du sminkar dig? 
Ser ut som om jag bara spacklar på haha men förklarar under. 
 
1. Då min foundation är lite för ljus och kall en så länge så blandar jag den med min bb cream. Jag har foundation på mina kinder då det är där jag har ojämn hud. Sedan tunt lager bb cream i hela ansiktet. 
Märkte nu att jag inte hade någon tvåa hahahaa. Men tre då. 
2. Sedan lägger jag lite rouge och/eller (beroende på humör och stress haha) solpuder för att få starkare kindben och för att ansiktet ska få mer liv efter foundationen. 
3. Fick en underbar bronzing palett av Emma när hon hade varit i london och den använder jag både för att få lite fint skimmer i ansiktet men oftast faktiskt som ögonskugga. Den vita/ljusaste lägger jag som highlighter precis under mina ögonbryn och på insidan av ögon locken. 
4. Sedan böjer jag ögonfransarna och har på mascara.
 
Hoppas svaren blev bra, enligt er! Fortsätt fråga så tar jag sedan ihop till inlägg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback