Shoppingen i Paris





Provade idag att fota allt med mobilen, vad tycker ni? Funkar det eller borde jag ta kameran? 
 
Detta var det då jag köpte i Paris! Köpte även ett par trosor från vs (top secret haha) och ett par jeans från a&f. Jeansen var det ren lathet att jag inte tog med då jag har de på mig haha. Men ett par supersköna jeggings i alla fall. Sen även små saker som ladurée ask och en vogue tidning. 
 
Betalade mycket själv men är även sjukt tacksam över det jag fick! Just i Paris var det så många och skadade (utan ben, med halvt förstört ansikte osv) tiggare och man blir verkligen påmind om hur sjukt bra man har det! Visst man kanske har en dålig dag men du har verkligen inget dåligt liv! 
 
Mjukisbyxor från a&f ca 650 kr. ciaté nagellack 90 kr, superbra och omskriven mascara från benefit tror det va 260 haha, juicy couture skal då jag behövde ett nytt skal ca 300. haha men super nöjd!. a&f tröja ca 500. Och mina älskaaade bebisar! Haha. Har velat ha de så sjuukt länge! Fick 800 av mamma och pappa till de, men betalade sedan 600 själv. Sååå nöjd! Älskar de haha! Hade sparat ganska länge så köpte för en del pengar hahahaa..... 

Kommentarer
Postat av: Mathias&Rebecca

Underbara bilder och plagg!! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

2013-11-05 @ 16:08:34
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Olivia

Gud va fint! Blir avis!! Får ha på dig uggsen imorrn!

Svar: tack, haha sötis jag är avundjsuk på dig! Om det inte regnar så ;)
Frida Wennerfors

2013-11-05 @ 19:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback