dagens frukost

 
Åh vad jag älskar smoothie. 
 
 
Ledsen för dålig bloggning idag, men har helt enkelt inte hunnit haha. Imorse efter frukosten stack jag nämligen iväg på ett pass på friskis sedan var det direkt hem för att duscha och fixa mig innan hela familjen stack till forum. Behövde klippa mig så följde med, åt en god sallad där innan mitt hår blev 1-2 cm kortare och myyycket fräshare. Köpte även ny inpackning från the body shop då den tog slut igår. Måste börja ta bättre hand om mitt hår och inte bara använda inpackning en gång i månaden..  
 
Idag är det fina Lovisas födelsedag, och imorgon ska hon, jag och Emma in till stan. Ska köpa en grej för pengarna jag fick av mormor när jag fyllde år och fika och så. Mys mys.  

Kommentarer
Postat av: Annika

Gott :)

2013-10-27 @ 15:09:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Simon G

Åh smarrigt! =)

2013-11-01 @ 20:56:17
URL: http://simonpixel.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback