dos preguntas

En fråga hur många läsare har du? Älskar din blogg har fått mig att motiveras för att träna och äta mer hälsosamt!
 
Inte så många haha. Har inte direkt en stor blogg med hundratals läsare men lite har det gått upp sedan för ett år sedan i alla fall haha. Men mellan 30 - 100, varierar mycket! :) 
 
Åhh du fattar inte hur kul det är att få höra sånt här! Made my day! Tack tack tack fina du. Är så sjukt och såklart kul att få höra att man  gjort lite skillnad hahah. Big hug till dig, och till flera av er andra som skickat supersöta kommentarer. Har faktiskt blivit lite ego och sparat de i en mapp på min dator. Hehe så kul att se när man inte är på topp direkt :) 
 
 Kan du göra en video när du sminkar dig till vardags?
 
Ja det kan jag nog fixa! Sminkar mig inte direkt så mycket, men bb cream, puder, rouge och/eller bronxer andvänder jag och sen mascara såklaaart haha. Men kan fixa det om ett tag, hade tänkt köpa ett foundation stick som jag ändas skulle använda på en liten del av mitt ansikte där jag är lite rödare. Aja svårt att beskriva men kan fixa det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback