q & a

HAR DU NÅGONSIN: 

Dejtat två personer åt gången: Nopee

Varit kär: ja väldigt

Förlorat någon speciell person: ja flera tyvärr

Varit deprimerad: tyep

Varit så trött att du somnat sittandes: hahah si si 

Brutit ett ben: Om tummen räknas? Genius som vinglade på stubbar på dagis

Gjort nåt du ångrar: haha alla har väl

Hoppat Bungee Jump: nej haha 

Ljugit för någon du tycker om: ja tyvärr

Ätit en hel tårta: hahaha nej men väldigt mycket tårta

Gjort bort dig offentligt: haha everyday

 

 kanske liiite redigerad, haha

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Yess

Fått ditt hjärta krossat: kan jag inte påstå 

Hur många barn vill du ha i framtiden: dos 

Har du några husdjur?: tre, mina två katter och min gosiga syster :)) 

Vill du ändra ditt namn: Ja faktiskt, vill heta typ Isabella. Skulle kunna byta efternamn till min mammas förra också, Seidel är ju så udda. 

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Åt tårta, Åt fisk i skolan. Blev en blöt hund då det alltid ska regna den 28 sep.

Vilken tid vaknade du idag: halv 7 (fredagen, publicerar innan)

Vad gjorde du igår runt midnatt: sooov  

Någonting som du längtar till: min födelsedag, om prick en vecka. Och höstlovet, ååhhh Paris! 

En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Haha sorry to say, men nya klassen. Saknar flera gamla. Och Liva och Celina såklart, (mina kompisar som har flyttat), de vill jag vara med! Sen så.. haha nej men helt ok ändå :) 

Vad lyssnar du på just nu: lyssnade precis på turn around men orkar inte sätta på en ny låt :) 

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: hahah guess so

 

utan smink
 

OM DIG:

Stjärntecken: våg 

Kille eller tjej: höna

Hårfärg: jag är en sån här härlig mellan färgad typ. Men ljusbrunt med ljusare naturliga slingor och även typ guldslingor. Sån är jag :) 

Långt eller kort hår: lång och trassligt

Längd: ynka ynka 157 cm. (NI SOM HAR SETT BILDEN PÅ IG. JAG ÄR LÄNGRE ÄN EMMIPEMMI MEN HON HAR LÄNGRE ÖVERKROPP ÄN MIG. SÅ HAD TO SAY HAHAHA Är inte såå kortochknubbig) 

Piercings: allergisk 

Tattoos: har en med en kille som spelar fotboll som mamma hjälpe mig med, Hon fuktade en handuk och så... hahah men nej

Höger eller vänster: hand? right 

 

JUST NU:

Äter du: bär och naturell yoghurt

Dricker du: inget

Är du på väg att: gå och sminka av mig

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja  

Vill du gifta dig: Ja det vill jag väl

Karriär i åtanke: någonting kreativt, nu känner jag mig lite f09:ig men artist skulle inte sitta fel.. 

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: ja i rätt mängd

Mirakel: kan alltid hoppas :) 

Kärlek vid första ögonkastet: typ

Himlen: egentligen inte men det är en riktigt fin tanke :)

Änglar: fattar knappt haha. Men det vore ju fint

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback