VARFÖR JAG GILLAR HÖSTEN

 
 
Visst kan det kännas skit att hösten kommer men, stay posetive, den har ändå många stora fördelar. Här är saker jag veeerkligen ser fram emot! 
 
- När det blir så himla vacker med alla blad som byter färg. Perfekt foto årstid! 
- Träningen. Man kanske inte direkt har kört sitt hårdaste i sommar med träningen (haha jag kanske har.. nejmen typ) men nu så är det dags igen! Inga ursäkter som att " det är för varm" accepteras längre! Mohaha haha. 
- Jag fyller år, wihoooo! 28 september så blir jag äntligen 13. 
- Jag / vi ska till Paris. Åhhhh! Jag längtar så sjukt! Har velat åka dit så sjukt länge och det känns verkligen overkligt. Haar "hjärtat" bilder på weheartit i evigheter med motiv av bland annat eifeltornet. Åhh så happyyy. 
- I love sweather weather. Älskar att man kan ha på sig riktiga kläder igen haha. För alla oss utan modellkropp så kan det ju vara rätt så skönt, med jeans, tjocktröja och boots, right? 
- te i mänger. Älskar te men blir ju för varmt att dricka på sommaren haha. Men på hösten så blir det både te och varmchoklad (om vi lyxar riktigt mycket, haha)  för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback