Jag och min stil

Jag har zero gröna plagg haha, inte min färg. 
 
Jag drogar mörkblått wayyy too much. Ska inte köpa något mer i det på ett tag nu haha, ni skulle bara titta in i min garderob så fattar ni haha. 
 
Jag älskar beanies med boyfriend jeans och nike air force eller klackar. Kääärlek.  
 
 
Boho mönster är min numero uno. 
 
Jag har ingen riktig stil förebild utan mixar olika kändisar och modebloggare. Och addar min egna touch såklaaart. 
 
Jag skulle döda för att göra en egen kollektion, har massor av idéer. Isåfall skulle det gå mer åt boho hållet men ändå ganska classy. Klänningar i starka färger av lösa fast snyggt sittande modeller och såklart göra de "perfekta" jeansen! Svårt att förklara haha. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin (Fotoblogg)

Superfin blogg :D

2014-01-25 @ 11:34:49
URL: http://eli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback