New in: star knit

Igår när jag var med mamma i farsta centrum så fick jag med mig några små grejer. Först lite basic som underkläder och sedan denna underbara tröja! Den är från märket monrow (?) och hittades på den lilla söta inredningsbutiken coozie. Den kostade 660 från början men de reade ut alla gammla modeller, så 30 % på det. Awesomeee. Mamma var även super snäll och betalade 300 och så fick jag sedan lägga till. Så det var kort och gott är riktigt fynd för mig och min plånbok hehehe. Aja. Idag har jag kört värsta träningen, haha crazy. 1 timmes snabb pw innan frukosten och sedan efter frukosten (sådär runt 1 hehehehe) så körde jag blogilates januari kalendern (scrolla så hittar ni den!) och då fokus abs and arms. Känner redan att musklerna är slöa och ömma. Men då gör man ju rätt! Ikväll ska vi iväg till mamma och pappas kompisar och innan dess så ska jag nog bara ta det lugnt. Man blir verkligen läskigt trött av det här ständigt gråa vädret. Skulle ge allt för lite sommar nu. xxxxx
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ohh lord va fiiin!!

Svar: Taack, ååhhhh vad kul att du bloggar igen! Vet inte hur länge du har gjort det, men hittade den nu när du kommenterade. Älskade/älskar din blogg!
Frida Wennerfors

2014-01-05 @ 18:51:28
URL: http://fridaangelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback