page 12 of 365

Godmorgon på er! Själv vaknade jag halv 9, lite sådär lagom tidigt. Följde med och köpte lite färskt bröd och liger nu mätt och glad och bloggar och spelar jelly splash (löööv it). Idag ska jag träffa paulina en stund, hon har ju varit borta så har inte träffat henne på way toooo loong. Så det blir mer än bra nu! Haha. Sen ska jag även springa milen och träna #sweatypic kalendern. Så det blir nog en ganska lugn och bra dag, yes yes. Nu ska jag sätta på mig lite kläder, har mjukisar just nu, haha najs najs. Aja, hoppas ni får en bra söndag. xxxx
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas att du får en bra dag! :)

2014-01-12 @ 11:42:56
URL: http://fames.se/Emmaalexandras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback