Q & A (har tillkommit fler frågor!)

Q: men vadå överdriven? du vet att kroppen behöver fett också? man kan inte bara hoppa över allt hela tiden, du kan dö i förtid för det också.
 
A: Sjäääälvklart vet jag att kroppen behöver fett, så som den även behöver mineraler, protein och kolhydrater. Jag väljer bara att äta "rätt" fett, jag får i mig massaaa fett i blandannat form av lax, avocado och olika nötter. tro mig, jag har full koll på kosten! :) 
 
Q: Nu när det är nyår kan man vilja ha lite tips på träningar (????) ? Vad är ett typiskt Frida träningspass? Ett bra träningspass för både kondis och styrka? och fick även denna: Skulle du kunna tipsa om ett träningsprogram som både är bra för kondisen och styrka? Svara gärna i ett inlägg. Men det är ju typ samma ;) 
 
A: Yes, absolut kan dela med mig av lite tips. Kondis och styrka går absolut att matcha i samma övningar (som squat hopp) men det kan vara svårt att matcha allt sammtidigt haha. Men en stort tips är övningar då man rör sig mycket upp och ner, som hopp och så. Då tränar man både styrka i ben och rumpa, och även core om man ser till att ha den spänd (vilket man alltid ska! :) ). och samtidigt sin kondis/bränna fett då hjärtat slår. Om du inte vill göra din egen träning så kan du antingen hitta på blogilates.com och här får ni en liten som jag själv har gjort! ;) 
 
 
 
Q: Vad betyder ssc?
A: stadium sports camp, vilket är ett läger 
 
 
Q: Eftersom du tränar och äter nyttigt osv händer det inte att du äter lite godis/chips/kakor... ibland? (om inte) blir du sugen på det ibland då? 
snälla kan inte du ge tips på några olika nyttiga maträtter i ett inlägg? Asså typ frukost lunch och middag? 
Vill också säga att du är sjukt duktig med träningen och bloggningen! Kraam<3<3 
 
A: Jooo absolut kan jag bli sugen ibland, och ibland äter jag två godisar. Men det blir mer och mer sällan. Och många fler gånger en jag har tagit efterätt eller godis har jag kunnat motstå och sitta och titta på, haha. Även när vi är hos andra haha. Absolut kan jag fixa det! Tack såå mycket finis! <3 
 
Q: Ska du gå på SSC? I sånna fall, vilken vecka och i vilken sport? Ska du gå med någon? <3
A: yess box, 2 av mina bästa kompisar. Har för mig att det var vecka 2 men är inte bomb säker. Dans blev det, var dock mest sugen på gymnastik då jag har provat på det flera gånger och älskat det haha. Men dans blir greeeattt. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback