Spring 2014

 
spring 2014
Helt ok att vara klädd så här i vår.. 
 
Heeej på er. Idag har jag spenderat i stort sett hela min dag i träningkläder, är man dum så är man. Prövade på cheerleading idag mellan 11 och 2. Höjde snittåldern rejääält om man säger så haha, alla var typ under 135.... Men det var superkul ändå, då övningarna var roliga och så. Sedan åt jag lunch och körde ett till pass hehe. Följer ju #sweatypic januari kalendern hos blogilates så körde tot 1 tim och 10 minuter till sedan. Avslutade med 100 ( fattar ni?? Crazyyyy) burpees. Jag är död nu, tack för att ni frågar. 
 
Nu kommer i alla fall Emma om en kvart vi ska äta lite hembakad pizza (nej jag går inte bananas, ska göra en special variant till mig med fiberhusk som har lågt gi..) och någon mysig film antar jag. Har inte träffad henne på såå länge (27 senast kanske?) så saknar henne sjukt, så det ska bli super mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback